Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2009 12:33 - Новото хитово заглавие
Автор: elna Категория: Забавление   
Прочетен: 1328 Коментари: 2 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    По принцип гледам много филми, както доста млади хора в България в днешно време. Причините за това могат да са много- повечето си запълват изoблието от свободно време, както и аз в случея, други пак ги мързи да четат и решават да гледат филма по книгата, за трети това е хоби и т.н. Аз не знам точно към коя група спадам, но май принадлежа и към трите. Та стига толкова със социланите групи и подгрупи- искам да кажа, че се опитвам да гледам нашумелите филми през последните няколко години от съзнателния ми живот. Изключвам филмовите "шедьоври" от раздела "филми на ужасите", които в последно време станаха толкова много, че почвам да се замислям дали да не сменя хобито си. Предпочитам филми с дълбок смисъл, такива които навеждат хората към мисли и проблеми, които им напомнят собствените им преживявания и интереси и т.н. Да някои ще си кажат колко изтъркано и тривиално звучат думните ми- и ще са прави. Другата предпочитана категория филми от мен- са леки и развлкателни ленти, такива които след като ги изгледам да стана с усмивка и тежкия ми работен ден и ужаса в  градския транспорт да останат зад гърба ми.

          И стига толкова въведения и празни приказки. По същество- нямах търпение да излезе хитовия Twilight: New Moon. Толкова бях развълнувана, че примиерата наближава, че даже бях склонила да отида на нощна прожекция на филм с вампири все пак. Първата част от филма доста ми допадна- беше нов сюжет, въпреки познатите ни вампири, които отблъскват с кръвта по лицето си, тук видяхме един нов образ и нов лик на един "млад" вампир. Истоярията е много завладяваща- на такава невъзможна любов не бях попадала дотогава. Такава страст и желание, подбор на млади и привлекателни артисти, новия красив и харизматичен образ на вампирите и този неочакван край. Беше неочакван, тъй като не предполагах, че е по книга и ще бъде трилогия до колкото ми е известно. След края, който беше неочаквано несполучлив според мен, ми стана ясно, че историята педстои. И така с нетърпението ми да гледам филма на кино се стигна дотам, че си го свалих от нета разбира се. Легнах снощи обнадеждена и в пълен захлас да гледам развитието на изпепеляващата любов. Не знам аз ли бях изморена или ставаше все по късно, но ми беше доста трудно да следя филма. Обикновено на интересен филм, който си заслужава не е възможно да заспя. Действието в този нов "Здрач" се развиваше толкова мудно и бавно, че си беше направо мъчение. Ама това не трябва да ме изненадва. Все пак на повечето от вас им е известно, че почти всяко продължение на филм е катастрофа, има изключения разбира се. В това продължение доста се наблегна на появата на върколците, малко време бяха отделили за действието в леговището на най- могъщите вампири, което може да се развие в последвствие. На доста места се наблюдава слаба акьорска игра, но ние сме свикнали вече с нея, тъй като поколението в Холивуд се сменея и младите трябва да се научат и да им се даде шанс.Като изключим сцените с ефекти, които едва се срещаха на моменти, това което най- много ме впечатли е смразяващата игра на Dakota Fanning.Макар да се появи за съвсем малко, тя впечатлява само с присъствието и таланта си. Надявам се образът й да се развие в следващата част на трилогията. Няма да коментирам повече подробности около филма, тък като някой от вас може да не го е гледал и да ми се разсърди, че съм разкрила мистерията около него. 

      Главната мисъл ми беше, че в последно време, всеки дългоочакван от мен филм е пълно разочарование. Сценаристите ли се изчерпаха, извратиха ли се- нямам обяснение. Все още не съм открила европейското и азиатското кино и мисля, че е крайно време да се преориентирам. То ми омразна от ужасяващи заглавия, от суперскъпите ефекти за края на света и глупавите пародии, които уж трябва да направят деня ми по весел. Сега чакам още няколко заглавия да се появят на широкия екран. Известни актьори, заради които си залужава да се гледа филма, дори заглавието да звучи като писък на сврака, виждам все по рядко, но въпреки това не съм се отказала да търся чудото в изкуството на киното. 
  


Тагове:   новото,


Гласувай:
5



1. ivantodorov83 - Абе друго си е да гледаш познати актьори
29.11.2009 15:21
Съвсем друго безисвестни азиатски физиономии.
те всичките ми приличат на Джеки Чан :))))))
цитирай
2. elna - Вие сте абсолютно прав
29.11.2009 15:46
Да със сигурност изхабих доста неща, за да гледам този филм, но все пак това ми е хоби :)). Под непознатата жена може би имате предвид Дакота- в интерес на истината нямах представа за участието й във филма. Даже когато се появи не бях сигурна, че е тя, но играта й беше единственото, което ме впечатли във филма.Затова трябваше да го спомена.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: elna
Категория: Забавление
Прочетен: 11193
Постинги: 3
Коментари: 5
Гласове: 60
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930